Next Level

Ungdomsmøter hver fredag 20:00

Om Next Level

Er du mellom 13 til 18 år er dette for deg!

Next Level er ungdomsarbeidet i Bergen Frikirke. Her samles vi hver fredag kl. 20:00 for feirende og energiske møter med Jesus i sentrum.

Her kan du komme enten du tror veldig mye eller veldig lite, og vite at du er på en gøy og trygg plass. I smågruppene kan du dele det som er bra og det som er vanskelig i livet sammen med andre i din alder, og oppmuntre hverandre til å vokse i troen.

Ofte stilte spørsmål

Hvor er møtene?

Møtene skjer i kirkebygget i St. Olavs vei 10 på Kronstad. Hvis du ikke blir kjørt er det enkleste å ta Bybanen til Kronstad og gå den siste veien. Det tar ikke mer enn 5–6 minutter.

Jeg har aldri vært på et ungdomsmøte før og gruer meg litt. Hva skjer egentlig på et sånt møte?

Det første du må vite er at du er ordentlig velkommen! Uansett om du aldri har vært på noe sånt før, ønsker vi at alle som kommer skal synes det er kjekt å være her. Du er ikke den første som aldri har vært på et ungdomsmøte.

Når du kommer så er det sannsynligvis en del folk og liv utenfor døren, og kanskje noen aktiviteter eller annet gøy som skjer. Når møtet begynner er det lovsang og musikk, en tale, og kanskje noe annet gøy som skjer på scenen.

Du kan også spørre en leder hvis det er noe du lurer på mens du er der!

Er det voksne tilstede?

På Next Level er det ledere i ulike aldre. Hovedlederne er i hovedsak unge voksne og sørger for en trygg ramme hver uke.