Menighetsweekend på Raknestunet

23.8.2024 19:00

Om arrangementet

Vi er stolte over å kunne si at det blir menighetsweekend nå i 2024 – og det blir på Raknestunet på Osterøy. Dette er et nyoppusset leirsted som ligger idyllisk til ved Osterfjorden, med mange muligheter for ulike fritidsaktiviteter på og rundt leirstedet, som tarzan-løype, badestrand, trampoline og baner for ulike ballspill. Vi ønsker at denne weekenden skal inneholde åndelig påfyll, sosialt fellesskap og kvalitetstid sammen – på tvers av generasjoner og med mulighet for å bli kjent med noen nye i menigheten. Weekenden vil starte med kveldsmat 18.30 på fredag kveld og avsluttes med middag som er ferdig omtrent 14.00 på søndagen.

Leirstedet har en kapasitet på rundt 85 senger, de fleste 4- og 5-sengers rom. Alle rom har eget bad. For at vi skal kunne ha mulighet til å ha flest mulig med på weekenden, må vi fylle opp rommene best mulig. Familier med barn vil så langt det lar seg gjøre få et eget rom. Når det gjelder par og enslige, vil vi i utgangspunktet dele opp og fylle rom med henholdsvis menn og damer. Om to par går sammen og ønsker å dele et 4 sengers rom – er det også helt greit. Bare gi beskjed ved påmelding.

Priser

Vi betaler stykkpris per døgn til leirstedet, og prisen inkluderer all mat og renhold. For å legge til rette for at flest mulig skal kunne bli med, har vi lagt opp til en valgfri pris innen et spekter. Vi oppfordrer de som kjenner at de har muligheten til å betale litt ekstra, til å betale litt mer – slik at de som ikke har anledning til å betale full pris, kan betale noe mindre. Vi oppgir dermed en veiledende pris (kostpris), en makspris og en minimumspris for voksne.

Pris for hele helgen (2 døgn):

• Voksne: 1 400 kr (minimumspris), 2 200 kr(makspris), Veiledende pris/kostpris: 1 780 kr
  • Ungdom (13–17 år): 1 470 kr
  • Barn (4–12 år): 1 220 kr
  • Makspris for familie som deler rom: 5 670 kr

Vi ønsker bindende påmelding innen 20. mai.

Påmelding skjer ved å betale inn beløp til Vipps nr 25090 velg kategori «menighetsweekend». Ved avmelding før 20. mai refunderes alt, avmelding før 1.august refunderes 50%. Skriv i merknad hvem betalingen gjelder.

Finn veien hit

Annet som skjer